18 Mart 2013

Dark EvoBOX A1


Dark EvoBOX A1 - Yorum


Cihazı hepsiburada.com dan satın aldım. 

Dark EvoBOX A1 3D MKV WiFi Kablosuz Ağ, HDMI 1.4, VGA Destekli Android 4.0 Media Oynatıcı (DK-PC-ANDBOXA1)

Cihaz geldiğinde üstünde güncelleme yapılmıştır yazıyordu oh ne güzel dedim her şeyi düşünmüşler. Büyük bir hevesle kutuyu açtım. Ne var neyok bakalım dedim. 
Ama bir türlü hdmı kablo çıkmadı. HDMI kablo kayıp. neyse isteriz dedik aman o ne kumandanın pilleri takılı gelmiş neyse ya güncelleme yaptılar ya ondandır dedim.
Cihazı TV ye bağladım. Ara Allah ara Google play store yok. Nerde len bu!
Hani günceldi bu makina. Güncel felan değil bence yalan. Kafayı yemek üzereyken kullanma klavuzu aklıma geldi. Ama ondan da bir şey yok.
Neyse kendim yükleyim bari dedim. Apk sını buldum yükledim tam oldu derken hata verdi. Hata da bunun orjinal olarak yüklenmiş olması gerektiği için çalışmıyor muş. Yani cihazın üstünde gelmesi gerekiyormuş.
Neyse bari servislerini(akortek) arayalım bilgi alalım dedim. Ama o ne telefon kapalı sanki böyle bir firma yok. iki adet telefonları var internette ikisi de kapalı. Telefon bulmanın imkanı yok.Ne istersen iste bana eposta at diyorlar sadece. Başka türlü iletişim kurma imkanı yok.(servislerini hiç aramadım)
Neyse eposta gönderdim.  Cevap geldi. 3 adet programı indirmemi ve phonexcard denen programı xp yüklü bir bilgisayarda çalıştırmamı.(xp makina kaldı sanki)  Sonra sd kart oluşturup bunu dark'a takmamı istiyorlar. Bu bir ek maliyet bir adet sd kart alıp yakacaksınız sonra kartın 2 GB dını çöpe atacanız demek.
Gerisini anlatmıyorum... Uğraşmak isteyene hobi olsun! (Bu arada firma ile canlı iletişime geçmenin imkanı yok.Sadece ürün satmasını biliyorlar.).Bu makine benim şansıma mı böyle geldi, yoksa hepsi mi böyle sorusuna cevap gelmedi. (eposta gönderdim)

Hiç yorum yok: